Засідання 1
04. 09. 2020 р.
Тема. Нова українська школа – новий зміст освіти
Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як навчали вчора, ми вкрадемо в дитини завтра
Конфуцій
1. Аналіз роботи МК вчителів початкових класів за 2019 – 2020 навчальний рік.
Тріленко Л.І.
2. Круглий стіл. Актуальний діалог.
- Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування початкової школи( редакція чинна від 19.01.2019 р.)
- Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.
Білоус Т.Д., Тріленко Л.І., Тронь Н.В., Крамар Л.І. Дубицька Н.Н, Колісник Т.В., Забутна А.М.,Пахарчук А.О.
3. Актуальний інструктаж.
Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання у сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів 1–3–х класів. Оцінювання учнів 4–х класів. Білоус Т. Д.
- постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р.№ 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»
- постанова Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 р.№ 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»
- наказ МОН від 20.08.2018 № 924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»
- наказ МОН від 27.08.19 № 1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу»
- Наказ МОН від 02.09.2020 N 1096 "про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів Нової української школи"
- Наказ МОН від 16.09.2020 N 1146 "про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи"
4. Затвердження плану роботи МК вчителів початкових класів на 2020-2021н.р.
Тріленко Л.І
Засідання 2
27. 10. 2020 р.
Тема. Особливості розвитку дітей 6 – 7 – річного віку.
У дитини своє особливе уміння бачити,
думати і відчувати; немає нічого більш безглуздого,
ніж намагатися підмінити у них це вміння нашим.
Жан-Жак Руссо
1. Трибуна оратора.
Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини.
Перепьолкіна Я.С., практичний психолог
2. Майстер – клас. Особливості психічних і пізнавальних процесів.
- процес сприймання. Крамар Л.А.
- зорове сприймання. Колісник Т.В.
- пізнавальні процеси.Пахарчук А.О.
- дрібна моторика. Білоус Т. Д.
3. Актуальний коментар.
Етапи та умови розвитку пізнавальних інтересів. Дубицька Н.Н.
- інтерес до навчання.
- емоційно – вольова сфера.
- цікавість.
- допитливість.
- регуляція поведінки.
4. Практикум.
Особливості розвитку дитини під час організації навчання.
Забутна А.М.
Засідання 3
25.12.2020 р.
Тема. Огляд концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
Якщо ти хочеш зміну в майбутньому – стань цією зміною в сьогоденні.
Магатма Ганді
1. Трибуна оратора.
Мета і головні компоненти Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА». Забутна А.М.
2. Актуальний коментар. Особливості організації освітнього процесу.
- Особистісно орієнтована модель освіти.
- Формування загальнолюдських цінностей.
- Структура освітнього процесу.
- Організація освітнього середовища.
Тріленко Л .І., Тронь Н.В.,, Дубицька Н.Н.
3. Із досвіду роботи.
Портфоліо як інструмент динаміки та досягнень дитини.
Дубицька Н.Н, Забутна А.М.,Крамар Л.А, Колісник Т.В.
Засідання 4
Тема. Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи.
Освіта сьогодні на диво неефективна. Ми надто часто даємо молодим людям зрізані квіти, тоді як повинні навчити їх вирощувати власні.
Джон Вільям Гарднер
1. Трибуна оратора.
Інтеграція в освіті. Інтегроване навчання.
Колісник Т.В.
2. Презентація.
Діяльнісний підхід. Критичне мислення і розв’язання проблем.
Крамар Л.А.
3.Методичний порадник. Деякі стратегії розвитку критичного мислення.
- «Мозкова атака»
- «Асоціативний кущ» (гронування)
- «Кубування»
- Стратегія «ЗХД»
- Ротаційні моделі: «Щоденні 5»і «Щоденні 3»
Тронь Н.В., Тріленко Л.І, Дубицька Н.Н, Забутна А.М., Перепьолкіна Я.С.
4. .Актуальний коментар. Державна підсумкова атестація учнів 4 – х класів. Обговорення завдань для ДПА.
Білоус Т.Д.
Немає коментарів:
Дописати коментар