Заплановано і проведено засідань
МК вчителів початкових класів - 4
Тематика засідань:
1.Нова українська школа – новий зміст освіти
2. Особливості розвитку дітей 6 – 7 – річного віку.
3.Огляд концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
4. Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи.
27.10. 2020 р. проведено майстер – клас
«Особливості психічних і пізнавальних процесів.»
процес сприймання. Крамар Л.А.
зорове сприймання. Колісник Т.В.
пізнавальні процеси.Пахарчук А.О.
дрібна моторика. Білоус Т. Д.
4.09.2020 Круглий стіл: «Актуальний діалог.»
Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування
початкової школи( редакція чинна від 19.01.2019 р.)
Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.
Білоус Т.Д., Тріленко Л.І., Тронь Н.В., Крамар Л.І. Дубицька Н.Н,
Колісник Т.В., Забутна А.М.,Пахарчук А.О..
Практикуми:
27.10.2020 р.
«Особливості розвитку дитини під час організації навчання.
Особистісно орієнтована модель освіти.
Формування загальнолюдських цінностей.
Структура освітнього процесу.
Організація освітнього середовища.
Тріленко Л .І., Тронь Н.В.,, Дубицька Н.Н.
25.12. 2020 р.
«Портфоліо як інструмент динаміки та досягнень дитини.»
Дубицька Н.Н, Забутна А.М.,Крамар Л.А, Колісник Т.В.
12.05.2021
Методичний порадник. Деякі стратегії розвитку критичного
мислення.
«Мозкова атака»
«Асоціативний кущ» (гронування)
«Кубування»
Стратегія «ЗХД»
Ротаційні моделі: «Щоденні 5» і «Щоденні 3»
Білоус Т.Д., Тронь Н.В., Тріленко Л.І, Дубицька Н.Н, Забутна А.М.
23.09.2020 р.
День відкритих дверей для майбутніх першокласників
Свято пройшло у вигляді квест- гри
"Усе добро, що є у нас, подаруємо для вас!"
Було організовано локації, де малеча змогла відчути себе школярами.
30.09.2020 – 25.05.2021 – підготовчі заняття для майбутніх
першокласників за програмою «Розвиваємо, навчаємо, виховуємо»
Предметно – методичні тижні:
12.10. – 16.10.2020 р. – з математики
Флешмоб «Математика в житті»
Квест «Маленькі детективи» (1 – 2 класи)
Конкурс командних головоломок(1-2 класи; 3 - 4 класи)
Тренувальний майданчик ПРАГМІЛІНЕ – змагання з усного математичного
рахунку в режимі он-лайн.(1 – 4 класи)
Презентація коротких мобільних кліпів «Нас об’єднує рік математики!»
Проведення відкритих уроків( за окремим планом)
01.02. – 05.02. 2021 р. – з української мови
Літературно – музичний захід «Первоцвіти» (2 – 4 класи)
Поетичний флешмоб із читання віршів Лесі Українки
«Знов весна і знов надії» ( 1 – 4 класи)
Конкурс малюнків «Хотіла б я піснею стати»( 1 – 4 класи)
Конкурс «Скоро мовлю скоромовку»( 1 клас)
Проведення відкритих уроків
«Гостинно запрошуємо на урок української мови»( за окремим планом)
22.03. – 26.03. 2021 р. – з інформатики
Інтелектуальна гра «Наш друг і помічник»
Конкурс комп’ютерних малюнків «Фантастичні тварини»
Презентація «Навчальні проєкти»
Інсценізація прислів` їв «Цифри в нашому житті»
Квест «Подорож до Комп’ютерленду»
Створення мультфільмів в середовищі Scratch.
Педагогічні ради (виступи):
28.08.2020 р.
Моніторинг результатів річного оцінювання здобувачів освіти 3 – 4 класів.
(Білоус Т. Д.)
Про розподіл годин індивідуального навчання. (Білоус Т. Д.)
Про організацію ГПД. (Білоус Т. Д.)
Напрямки роботи МК вчителів початкових класів на 2020 – 2021 н.р.
( Тріленко Л.І.)
12. 03. 2021 р.
Про підсумки перевірки стану викладання інформатики в 2-4 класах.
(Білоус Т.Д.)
04. 02. 2021 р.
Вибір підручників для 4 – х класів (Білоус Т.Д)
Про стан викладання української мови в 4 – х класах (Білоус Т. Д.)
29.12. 2020 р.
Про виконання навчальних програм у 1 - 4 класах (Білоус Т.Д.)
21.10.2020 р.
Про дотримання методичних рекомендацій щодо ведення класних журналів
та особових справ. (Білоус Т.Д.)
Про стан викладання математики в 4 класах. (Білоус Т.Д.)
13) Індивідуальне навчання:
Дитина – інвалід Обійко Самсон( посвідчення серія ААГ № 186830
( 2 – Б клас) здобуває загальну середню освіту за індивідуальною формою
навчання ( педагогічний патронаж)
Довідка ЛКК від 28.08.2020 р. № 153/5
Діагноз: розумова відсталість помірного ступеня, значні відхилення в
поведінці; локалізована епілепсія та епілептичні синдроми з комплексними
судомними нападами.
14) Рівень навчальних досягнень учнів:
У 1 і 2 класах – формувальне оцінювання, метою якого є відстеження
особистісного розвитку учнів, процесу опанування ними навчального
досвіду як основи компетентності, забезпечення індивідуальної
траєкторії розвитку особистості, є невід *ємним складником
освітнього процесу та здійснюється постійно.
3 класи – формувальне та підсумкове оцінювання
Немає коментарів:
Дописати коментар