вівторок, 10 вересня 2019 р.

2019 - 2020 навчальний рік

Члени методичної комісії вчителів початкових класів:

  • Білоус Тетяна Дмитрівна
  • Тріленко Лариса Іванівна
  • Дубицька Наталія Никифорівна
  • Забутна Алла Михайлівна
  • Колісник Тетяна Василівна
  • Крамар Лілія Андріївна
  • Тронь Наталя Володимирівна
  • Шелякіна Аліна Володимирівна
Науково-методична проблема, над якою працює методична комісія вчителів початкових класів Марганецької гуманітарної гімназії ім. Т. Шевченка:

«Формування соціалізованої особистості учня
початкової школи шляхом впровадження
інноваційних технологій
в навчально – виховному процесі»

МІСІЯ:
· створення ефективних засобів методичного супроводу для здійснення освітньої діяльності;
· забезпечення освітньо-культурних потреб педагогів;
· розробка стратегічних цілей та оперативне планування освітнього процесу.
ВІЗІЯ:
  • упровадження сучасних інноваційних педагогічних технологій, інформаційно-комунікативних засобів навчання в освітній процес;
  • формування позитивного іміджу педагогічної діяльності.

Завдання
методичної комісії вчителів початкових класів
Марганецької гуманітарної гімназії ім.Т.Шевченка

1.Впровадження особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів в організації роботи членів МК.
2.Створення умов для успішного впровадження Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу.
3.Створення гуманного соціокультурного середовища для самовираження, самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його повноцінного професійного розвитку й особистісного самостановлення.
4. Задоволення особистісних освітніх потреб вчителів.
5.Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного зростання педагогів.

Пріоритетні напрямки роботи
методичної комісії вчителів початкових класів
Марганецької гуманітарної гімназії ім.Т.Шевченка

І. Діагностичний напрям:
  • v створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення, поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
  • v вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту, форм, методів навчання;
  • v створення системи інформаційної підтримки вчителів;
  • v стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу;
ІІ. Навчально-методичний напрям:
  • v забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
  • v моделювання продуктивної технології інноваційного освітнього процесу;
  • v теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами, технологіями для вдосконалення освітнього процесу;
  • v використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних ресурсів у професійній діяльності;
  • v методичний супровід атестації педагогів.
ІІІ. Організаційно-координаційний напрям:
  • v підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
  • v координація форм і методів самоосвітньої діяльності, розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів


Немає коментарів:

Дописати коментар