суботу, 3 жовтня 2020 р.

ПЛАН засідань методичної комісії вчителів початкових класів Марганецької гуманітарної гімназії ім. Т. Шевченка на 2020 – 2021 навчальний рік

 

Засідання 1
04. 09. 2020 р.
Тема. Нова українська школа – новий зміст освіти

Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як навчали вчора, ми вкрадемо в дитини завтра
Конфуцій

1. Аналіз роботи МК вчителів початкових класів за 2019 – 2020 навчальний рік.
Тріленко Л.І.

2. Круглий стіл. Актуальний діалог.

  • Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування початкової школи( редакція чинна від 19.01.2019 р.)
  • Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.
    Білоус Т.Д., Тріленко Л.І., Тронь Н.В., Крамар Л.І. Дубицька Н.Н, Колісник Т.В., Забутна А.М.,Пахарчук А.О.

3. Актуальний інструктаж.

Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання у сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів 1–3–х класів. Оцінювання учнів 4–х класів. Білоус Т. Д.

  • постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р.№ 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»
  • постанова Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 р.№ 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»
  • наказ МОН від 20.08.2018 № 924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»
  • наказ МОН від 27.08.19 № 1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу»
  • Наказ МОН від 02.09.2020 N 1096 "про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів Нової української школи"
  • Наказ МОН від 16.09.2020 N 1146 "про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи"

4. Затвердження плану роботи МК вчителів початкових класів на 2020-2021н.р.
Тріленко Л.І

Засідання 2
27. 10. 2020 р.
Тема. Особливості розвитку дітей 6 – 7 – річного віку.

У дитини своє особливе уміння бачити,
думати і відчувати; немає нічого більш безглуздого,
ніж намагатися підмінити у них це вміння нашим.
Жан-Жак Руссо

1. Трибуна оратора.

Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини.

Перепьолкіна Я.С., практичний психолог

2. Майстер – клас. Особливості психічних і пізнавальних процесів.

  • процес сприймання. Крамар Л.А.
  • зорове сприймання. Колісник Т.В.
  • пізнавальні процеси.Пахарчук А.О.
  • дрібна моторика. Білоус Т. Д.

3. Актуальний коментар.

Етапи та умови розвитку пізнавальних інтересів. Дубицька Н.Н.

  • інтерес до навчання.
  • емоційно – вольова сфера.
  • цікавість.
  • допитливість.
  • регуляція поведінки.

4. Практикум.

Особливості розвитку дитини під час організації навчання.

Забутна А.М.

Засідання 3
25.12.2020 р.
Тема. Огляд концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

Якщо ти хочеш зміну в майбутньому – стань цією зміною в сьогоденні.
Магатма Ганді

1. Трибуна оратора.

Мета і головні компоненти Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА». Забутна А.М.

2. Актуальний коментар. Особливості організації освітнього процесу.

  • Особистісно орієнтована модель освіти.
  • Формування загальнолюдських цінностей.
  • Структура освітнього процесу.
  • Організація освітнього середовища.

Тріленко Л .І., Тронь Н.В.,, Дубицька Н.Н.

3. Із досвіду роботи.

Портфоліо як інструмент динаміки та досягнень дитини.

Дубицька Н.Н, Забутна А.М.,Крамар Л.А, Колісник Т.В.

Засідання 4
Тема. Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи.

Освіта сьогодні на диво неефективна. Ми надто часто даємо молодим людям зрізані квіти, тоді як повинні навчити їх вирощувати власні.
Джон Вільям Гарднер

1. Трибуна оратора.

Інтеграція в освіті. Інтегроване навчання.

Колісник Т.В.

2. Презентація.

Діяльнісний підхід. Критичне мислення і розв’язання проблем.

Крамар Л.А.

3.Методичний порадник. Деякі стратегії розвитку критичного мислення.

  • «Мозкова атака»
  • «Асоціативний кущ» (гронування)
  • «Кубування»
  • Стратегія «ЗХД»
  • Ротаційні моделі: «Щоденні 5»і «Щоденні 3»

Тронь Н.В., Тріленко Л.І, Дубицька Н.Н, Забутна А.М., Перепьолкіна Я.С.

4. .Актуальний коментар. Державна підсумкова атестація учнів 4 – х класів. Обговорення завдань для ДПА.

Білоус Т.Д.

Немає коментарів:

Дописати коментар