четвер, 21 жовтня 2021 р.

Звіт про методичну роботу початкової школи Марганецької гуманітарної гімназії ім. Т. Шевченка за 2020 – 2021 н.р.



 Заплановано і проведено засідань

МК вчителів початкових класів - 4

 Тематика засідань:

1.Нова українська школа – новий зміст освіти

2. Особливості розвитку дітей 6 – 7 – річного віку.

3.Огляд концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

4. Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи.

 27.10. 2020 р. проведено майстер – клас

«Особливості психічних і пізнавальних процесів.»

 процес сприймання. Крамар Л.А.

 зорове сприймання. Колісник Т.В.

 пізнавальні процеси.Пахарчук А.О.

 дрібна моторика. Білоус Т. Д.

 4.09.2020 Круглий стіл: «Актуальний діалог.»

 Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування

початкової школи( редакція чинна від 19.01.2019 р.)

 Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.

Білоус Т.Д., Тріленко Л.І., Тронь Н.В., Крамар Л.І. Дубицька Н.Н,

Колісник Т.В., Забутна А.М.,Пахарчук А.О..

 Практикуми:

27.10.2020 р.

«Особливості розвитку дитини під час організації навчання.

 Особистісно орієнтована модель освіти.

 Формування загальнолюдських цінностей.

 Структура освітнього процесу.

 Організація освітнього середовища.

Тріленко Л .І., Тронь Н.В.,, Дубицька Н.Н.


25.12. 2020 р.

«Портфоліо як інструмент динаміки та досягнень дитини.»

Дубицька Н.Н, Забутна А.М.,Крамар Л.А, Колісник Т.В.

12.05.2021

Методичний порадник. Деякі стратегії розвитку критичного

мислення.

 «Мозкова атака»

 «Асоціативний кущ» (гронування)

 «Кубування»

 Стратегія «ЗХД»

 Ротаційні моделі: «Щоденні 5» і «Щоденні 3»

Білоус Т.Д., Тронь Н.В., Тріленко Л.І, Дубицька Н.Н, Забутна А.М.

 23.09.2020 р.

День відкритих дверей для майбутніх першокласників

Свято пройшло у вигляді квест- гри

"Усе добро, що є у нас, подаруємо для вас!"

Було організовано локації, де малеча змогла відчути себе школярами.


 30.09.2020 – 25.05.2021 – підготовчі заняття для майбутніх

першокласників за програмою «Розвиваємо, навчаємо, виховуємо»


Предметно – методичні тижні:

 12.10. – 16.10.2020 р. – з математики

Флешмоб «Математика в житті»

Квест «Маленькі детективи» (1 – 2 класи)

Конкурс командних головоломок(1-2 класи; 3 - 4 класи)

Тренувальний майданчик ПРАГМІЛІНЕ – змагання з усного математичного

рахунку в режимі он-лайн.(1 – 4 класи)

Презентація коротких мобільних кліпів «Нас об’єднує рік математики!»

Проведення відкритих уроків( за окремим планом)

 01.02. – 05.02. 2021 р. – з української мови

Літературно – музичний захід «Первоцвіти» (2 – 4 класи)


Поетичний флешмоб із читання віршів Лесі Українки

«Знов весна і знов надії» ( 1 – 4 класи)

Конкурс малюнків «Хотіла б я піснею стати»( 1 – 4 класи)

Конкурс «Скоро мовлю скоромовку»( 1 клас)

Проведення відкритих уроків

«Гостинно запрошуємо на урок української мови»( за окремим планом)


 22.03. – 26.03. 2021 р. – з інформатики

Інтелектуальна гра «Наш друг і помічник»

Конкурс комп’ютерних малюнків «Фантастичні тварини»

Презентація «Навчальні проєкти»

Інсценізація прислів` їв «Цифри в нашому житті»

Квест «Подорож до Комп’ютерленду»

Створення мультфільмів в середовищі Scratch.


 Педагогічні ради (виступи):

28.08.2020 р.

Моніторинг результатів річного оцінювання здобувачів освіти 3 – 4 класів.

(Білоус Т. Д.)

Про розподіл годин індивідуального навчання. (Білоус Т. Д.)

Про організацію ГПД. (Білоус Т. Д.)

Напрямки роботи МК вчителів початкових класів на 2020 – 2021 н.р.

( Тріленко Л.І.)


12. 03. 2021 р.

Про підсумки перевірки стану викладання інформатики в 2-4 класах.

(Білоус Т.Д.)


04. 02. 2021 р.


Вибір підручників для 4 – х класів (Білоус Т.Д)

Про стан викладання української мови в 4 – х класах (Білоус Т. Д.)


29.12. 2020 р.

Про виконання навчальних програм у 1 - 4 класах (Білоус Т.Д.)


21.10.2020 р.

Про дотримання методичних рекомендацій щодо ведення класних журналів

та особових справ. (Білоус Т.Д.)

Про стан викладання математики в 4 класах. (Білоус Т.Д.)


13) Індивідуальне навчання:

Дитина – інвалід Обійко Самсон( посвідчення серія ААГ № 186830

( 2 – Б клас) здобуває загальну середню освіту за індивідуальною формою

навчання ( педагогічний патронаж)

Довідка ЛКК від 28.08.2020 р. № 153/5

Діагноз: розумова відсталість помірного ступеня, значні відхилення в

поведінці; локалізована епілепсія та епілептичні синдроми з комплексними

судомними нападами.

14) Рівень навчальних досягнень учнів:

У 1 і 2 класах – формувальне оцінювання, метою якого є відстеження

особистісного розвитку учнів, процесу опанування ними навчального

досвіду як основи компетентності, забезпечення індивідуальної

траєкторії розвитку особистості, є невід *ємним складником

освітнього процесу та здійснюється постійно.

3 класи – формувальне та підсумкове оцінювання


Немає коментарів:

Дописати коментар